Hoppa till innehåll

Zelda Ocarina Of Time Online(eller Annat Spel)

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej alla! nu ska ni få höra. jag ska börja lära mig programering språk. bland annat c++ så nu undrar jag om nån vill hjälpa mig att börja utforska det. för jag fick en ide om att modifiera ett spel så det går köra online. jo så här gick det till.

jag spelade the legend of zelda ocarina of time och gick in i slottet. när jag kom dit kastade sköt jag en deku seed på ett fönster och jag fick en bomb på mig. Då fick jag iden. Varför skulle man inte kunna ta och utveckla >The legend of Zelda ocarina of time så att man kan spela det online? det skulle vara så kung att göra det. så vad säger ni e detta en bra ide. eller om man börjar utveckla ett annat spel typ .... james bond 007 Golden eye. men jag är med intreserad av att utveckla ocarina of time spelet. menar tänk om en massa link gubbar eller andra gubbar springer om kring och umgås ,rider ,snackar ,köper ,säljer l,ever tillsamans, och har kult som F-N. det skulle vara ascoolt?

nån som vill hänka på? har bara ett enda bekymmer just nu.

jag måste ju ha ett specielt tillåtelse från nintendo och det blir super svårt att skaffa. andra bekymmret är att jag måste börja lära mig c++.

Men nån som vill hänka på endå? :cool:

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...