MahL Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 jag har en fråga på et och det är hur får man mer Jolt? och sen vill jag evta om ajg får gå med i någon grupp, men jag är inte så bra är bara på lvl 2 Citera
Paradox Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Man får Jolt automatist 3 i tim tror jag de var. Du måste snaka med gruppen och be om deras lösen om du vill vara men i den. Citera
MahL Skrivet 28 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Man får Jolt automatist 3 i tim tror jag de var. Du måste snaka med gruppen och be om deras lösen om du vill vara men i den. ja ok tack då vet jag Citera
datavirre Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 jag tror jag var Script-Kiddie. Citera
MahL Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2004 jag har bara lvl 4. sen undrar jag om man inte kan få välja vem man vill hacka för att man får ju bara upp ett ip sen om man trycker på hacka så är han/hon skit bra så finns det inget sett att kunna se vem det är och hur bra den är? Citera
Paradox Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 datavirre: jag me Bloko:Du måste få veta deras hela IP du kan få det om du t ex. transar dom. Citera
MahL Skrivet 29 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 29 Januari 2004 datavirre: jag me Bloko:Du måste få veta deras hela IP du kan få det om du t ex. transar dom. ok jag har fattat det nu för att nu har jag kommit på ett sett och jag har kommit till lvl 6 nu =) Citera
incognito Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 Nån som har en grupp en n00b kan joina? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.