MahL Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 KAn nägon skriva adressen jag har provat www.geekwars.t ex com :blink: det ska gå med www.geekwars.org prova det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killer_Johan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Du går väl in på deras ICR-kanal så står det väl "Takeover" under där man skriver. Knappast.Det är något kommando man ska skriva tex /takeover.Det har jag prövat men det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 Kolla i hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 kommer itte funka....programmerade den dära simpsons grejen i onödan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 aså vad är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 ja äntligen det fungerar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 ja äntligen det fungerar :D Vad är det för adress??? *Nördarnas krig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (Joe Cool @ 27/02-2004 07:45:56) ja äntligen det fungerar :D Vad är det för adress??? *Nördarnas krig* nördkriget adressen till er som itte fattar att man bör gå en sida bakåt i en tråd ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Kan nån ge mig länken till sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 men guuuuuuud!!!!! www.geekwars.org klistra in detta i adressfältet för f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.