Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Men jag brukar se mycket spam här ibland och vissa trådar när man behöver ett fusk när det står på startsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Det är väl ändå inte spam ;) Dom vet då bara inte vart de ska vända sig. Att spamma menas med att man skriver något flera gånger och inte upphör sig själv att skriva mer. Obetydliga saker som ingen jävel förstår. Men att man ställer en vanlig simpel fråga som man med lätthet kan besvara så ska man väl självklart vara god och svara på tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 :P kanske inte spam då men man kan la inte svara såhär bara på nån fråga vilka gillar pokemon svar:ja man kan ju skriva lite mer än ja som jag gillar pokemon men vet inte varför okok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Master X-X, det är i sådana lägen du ska ta ditt samhälle i ansvar och trycka på den lilla anmälknappen som finns vid varje inlägg och leta upp vilken regel inlägger bryter mot (i ditt exempel var det §1.11). :) Men hjälp av anmälningsknappen så kan man nästan säga att alla är moderatorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 23 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 va har jag brytit mot §1.11 nu helt plötsligt? jag tänker iallafall anmäla allt spam jag ser så du vet ragnarök Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Nej då, jag skrev att ditt exempel som du gav var ett §1.11. Inte att ditt inlägg var det ;) Ledsen om det missuppfattades. "Ingen kan göra allting, men alla kan göra något." Det är ju bra om du anmäler det du anser är lite grovare brott ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 En fråga varför bara 4 rader i signaturen??? Fuska.se blir väl inte sönderspammat om alla t ex har 5 rader i signaturen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Om varje människa skulle ha mer än 4 rader i sin signatur så måste du väl förstår hur förjävligt alla inlägg och ämnen skulle se ut. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 det skulle bli hur fult som helst om alla hade hundra rader eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 ja men 5 rader inte 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 men en enda rad 4 st varför behöva 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Varför? Desto mer moderatorer desto fortare försvinner olagligheterna. Jo, visst är det bättre med fler Moderatorer... Men som Rowyn sa... Det finns inte så många passande till det... De är med andra ord svåra att få tag i... Dessutom är det inte så kul om 75% av de aktiva är Moderatorer... B) btw, skippa signaturen.. Finns plats för saker i presentationen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.