Mighty Adam Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Skrivet 23 Februari 2006 när man har tagit sig in i de där vattenfalls rummet å sen genom alla andra rum efter det så kommer man till en låst dörr när man just hoppat ner i ett hål kan man kalla det, bakom den dörren finns boss key men var finns nyckeln till den dörren? har letat överallt svara snabbt tack :(
Mighty Adam Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Februari 2006 I rummet i mitten (liknar en stor pelare), om du höjer vattennivån till mitten eller högsta nivån (minns ej), så skall en gång blotta sig under ett stort block som låg där innan. Har du varit där? nu har jag testat men när jag kom till kistan så var den öppen, så det var alltså ingen boss key där, vet du var boss key är någonstans eller hur jag får tag i nyckeln till dörren till rummet där man ska hitta boss key, :( nån kanske kan säga var jag kan hitta alla nycklar tex eller bara säga var jag kan hitta nyckeln till dörren där jag hittar boss key för den dörren är låst, hittar ingen kista med den nyckeln vad ska jag göra? :(
Rekommendera inlägg