💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Är Den Bästa Serien På Tv?

70 svar · startad

Nivå 3 · Lärling

Prison Break och Simpsons (röstde på Prison break)

26 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling

Simpsons och Hack//SIGN.

27 Feb 2006
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Lost är ju den absolut bästa!

Helt lugnt

Nivå 8 · Veteranfuskare

Anders & Måns samt Family guy

28 Feb 2006
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Jag har kollat färdigt på den första säsongen av Prison Break och den var jättebra och fängslande. Mycket dramatik och mysterium, längtar tills säsong 2.  Jag kollar även på O.C och det är det bästa programmet på tv nu enligt mig. Det är ju inte så spännande att se på Prison Break längre eftersom jag redan har sätt alla avsnitt av den första säsongen.

Hur kan du ha tittat klart på den första säsongen snälla berätta för mig hur???

Jag tycker Lost e de bästa serien sen Prison Break

4 Mar 2006
Nivå 4 · Lärling

OC FFS. ^^

Nivå 11 · Veteranfuskare

Annan Simpsons och nu kom jag på den CSI Miami och CSI New York

Senast ändrad:

6 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

Själv tycker jag Joey är bäst eller OC!

Jag gillar också Vänner.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

jag gillar simpsons american dad family guy och csi :ph34r:

Nivå 2 · Novis

jag kollar inte på någon av dom serierna som du hade nämt men jag kollade på witchblade när det gick annars så kollar jag på palamentet.

Nivå 3 · Lärling

Lost e bäst där men The Simpsons äger allt!

7 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

orka titta på lost

tittar på simpsons ibland och family guy

Nivå 2 · Novis

TV serier suger oftast. Men 24 är as bra. Bäst av alla som finns.

8 Mar 2006
Nivå 2 · Novis

inte så många som gillar csi eller? <_<

11 Mar 2006
Nivå 3 · Lärling

Jag tycker Lost, Prison break & My name is earl är 3 mkt bra serier :) men min röst hamnade på lost :P

↗ till inlägget

Jag har kollat färdigt på den första säsongen av Prison Break och den var jättebra och fängslande. Mycket dramatik och mysterium, längtar tills säsong 2.  Jag kollar även på O.C och det är det bästa programmet på tv nu enligt mig. Det är ju inte så spännande att se på Prison Break längre eftersom jag redan har sätt alla avsnitt av den första säsongen.

Hur? De undrar ta mig f*n jag också??? Du vet väl att de bara har kommigt ut 13 avsnitt? Och säsongen är på 22.......

Han laddar hem serien men hela har inte kommigt ut än så han ljuger att han tror sig sj!

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

Prison Break!

Nivå 11 · Veteranfuskare Karamellkungen
↗ till inlägget

Jag trodde att säsong 1 var över nu eftersom det inte släpps några fler avsnitt. Men jag hade tydligen fel.

12 Mar 2006

Simpsons och Lost men tog Lost

Nivå 10 · Veteranfuskare

Röstade när jag var avstängt, så jag kommer inte ihåg, men jag tror att jag röstade på annat, som då skulle vara serien 24!

Nivå 7 · Fuskare

joey, och vänner

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in