Neldemo Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Hej svejs, jag har precis köpt ett PSP Gigapack och skulle försöka lägga in nåra låtar på PSP:en. Men det gick inte.Nån som har vart med om samma? Jag fick med en skiva till PSP:t, ska jag göra nåt med den? P.S Jag har ställt in PSP:t på USB mode så ni behöver inte föreslå att jag ska göra det. Redigerat 23 Februari 2006 av Neldemo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 den skivan du fick med var antagligen till psp:t eller ? den finns det en updatering på .. men det ska inte ha någon betydelse. se till att låtarna är i MP3 o inte i wma. då funkar det inte om du inte har 2.6 förstås . men har du mappar att lägga låtarna i när du lägger in dom ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Hmm, njääe, hur fixar jag det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 gå in i psp:et. med minneskortet i . sen tar du settings och sedan system setings. o sen format memorystick . då ska du få massa mappar när du trycker in den i datan sen :P lite lättare då :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 bara så du vet har jag varit med om samma problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg