Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 några mer som tror det kommer ett till fear? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Det kommer komma ett till FEAR men inte under namnet FEAR 2 utan under något annat namn. Detta eftersom utgivaren av förra spelet har rättigheterna till namnet och inte låter Monolith använda det i nästa spel. Monolith har dock rättigheterna till alla karaktärer, etc etc. så ni kan hoppa upp och sätta er på att det kommer en tvåa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 hoppas 2 blir bättre då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Och lite läbbigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heffa-San Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag har inte varvat första fear ännu, men många säger att i slutet visade det sig att alma var ens mamma. Is it true? Yes box. Stämmer. Även om det är en sjujäkla spoiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 några mer som tror det kommer ett till fear? JApp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag har inte varvat första fear ännu, men många säger att i slutet visade det sig att alma var ens mamma. Is it true? Yes box. Stämmer. Även om det är en sjujäkla spoiler. <{POST_SNAPBACK}> Jag fattar inte. Vilken liten mamma man har. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.