Paper Mario Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Kommer det inget nyss snart, med helt nya pokemon och sånt : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Jo, det ska komma Pokémon Diamond och Pokémon Pearl år 2007 (tror jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 :gitarr: jag har hört mycket om dom :cool: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 ja. på serebii.net så finns dom nya pokemonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 jag vet t.ex nya snorlax och så finns sona som man kAN BARA SE SKUGGA AV men rokario äger det finns en film om honomk i lol.team.pro några bitar av den jag har sett när ash sägar hejdå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 (redigerat) jaha 2007.. det är långt kvar. Jag tänkte köpa emerald.. är det värt pengarna? Och kan man se dom nya pokemonen på den där sidan? vart? Jag tänkte även fixa med mitt gamla ruby och fire red så jag får 3st startpokemon. Vilka är bäst att ta, ska jag ta alla från ruby bara eller ska jag typ ta charizard istället för blaziken (t.ex. bara.) Redigerat 25 Februari 2006 av Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Och snart så kommer ju också pokémon White, Purple och Power! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rayquaza_kung Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Och snart så kommer ju också pokémon White, Purple och Power! :P det är vell erik h som fixat sepelet men det finns pokemon dash det är en sucse i kina japan och i usa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 ganska tråkigt tror jag, ska springa runt med en pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Dessutom är det till Nintendo DS (som jag inte har). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 25 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 jaha 2007.. det är långt kvar. Jag tänkte köpa emerald.. är det värt pengarna? Och kan man se dom nya pokemonen på den där sidan? vart? Jag tänkte även fixa med mitt gamla ruby och fire red så jag får 3st startpokemon. Vilka är bäst att ta, ska jag ta alla från ruby bara eller ska jag typ ta charizard istället för blaziken (t.ex. bara.) Skulle nån kunna svara på min fråga ovan :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 klicka här. (där >> HÄR<<.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg