Simple Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja ska skaffa mig en gittar efter min födelse dag, men ja vet inte vilken. Vet nån en riktigt bra gittar till ett rimligt pris?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Ja ska skaffa mig en gittar efter min födelse dag, men ja vet inte vilken. Vet nån en riktigt bra gittar till ett rimligt pris?? Det beror på vad för gitarr du ska skaffa.. om det är en elgitarr så vet jag nog inte riktigt vilket märke som e bra.. men om det är en vanlig ackustisk gitarr du ska ha så skaffa en Yamaha C-40. jag har exakt en sån och den är väldigt bra kvalitet på å kostar bara ca. 995:- helt ny.. så kör till :D Å lycka till med spelandet. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 24 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Tack för tipset, de va ju ett ganska rimligt pris. De gittar här omkring kostar typ för mycket. Ja provar den gittar, så vi får se. Återigen, tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Tack för tipset, de va ju ett ganska rimligt pris. De gittar här omkring kostar typ för mycket. Ja provar den gittar, så vi får se. Återigen, tack för tipset! Ingen orsak... :kung: http://www.frithiofsmusik.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.