Gäst QuikSilver Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Tittade lite på det, men det är ju så fejkat så jag orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 det var det bästa programmet jag hade sett missade bara 1enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tittade lite på det, men det är ju så fejkat så jag orkar inte. Det är ju roligt för att det är fejkat men vissa saker ser riktiga ut... det måste ni medge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 aa som en gång när dom kasta in han i en trappa såg det ut att göra skitont... :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.