knölföda Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) hej! jag måste få"bort" mina upadetringar på wow till dem första patchen en kompis sa att det fanns nånting som man kan avända till de men jag verkar inte ha de, eller kan jag inte bara instalera om de, jag har inte skivorna , snälla hjälp! :( Redigerat 25 Februari 2006 av knölföda
Gimcor Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Kan du förtydliga vad du säger!? Jag fattar inte ett skit av det du skrev...
Link the legend Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 han menar nogatt han vill tillbax till den första patchen men han har inte skivorna så han kan ominstallera... låna av en kompis (om dem har =) )
Gäst Tour Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 om du vill tillbaka till orginal versionen så är det bara att deleta wow.exe i wow mappen och sen köra repair.exe sedan är du tillbaka på ruta 1 igen.
knölföda Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 28 Februari 2006 gjorde de men det funkade inte, men skit samma jag ska ändo köpa det snart. hade lånat det för ut och nu tägte jag köra på pirate servers innan jag köper de, men jag struntar i det. :)
Rekommendera inlägg