💬
Logga in
Fuska.se

Vet Ni Om Kingdom Hearts 2 Är Bra?

22 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

när kommer kingdom hearts 2 ut? e det bra?

Förmodligen kommer Kingdom Hearts 2 bli skitbra!

Nivå 3 · Lärling

mmm.....

Spelet släpps i USA 28 Mars så vi kommer nog förmodlingen få det Maj/Juni tippar jag på. ;) Eller kanske tidigare om de är verkligen snabba.

Spelet har jag inte spelat men sett Clips från då de fightas och jag kan säga dig att striderna kommer bli likt något du aldrig sett på tv-spel förut.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Det Kommer Äga Fifan Ju!!! Assa Den Äger Jag Ska Döda Cloud Och Sephiroth hihihihahahoho

varför syns inte min bild?

25 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

jag har hört att kingdom hearts 2 kommer ut i april

26 Feb 2006
Nivå 5 · Fuskare

Hoppas det kommer i Juni, då fyller jag år. Perfekta läget att få det då!! :)

Det kanske det också gör Ali_King. Men det vet vi ju inte än ;)

De har ju inte släppt den i USA och de flesta länder i Europa ska få den före oss för att översätta språket till deras modersmål.

Nivå 3 · Lärling

Är det värt att förhandsboka? 1an var ju en succé. Fasst jag fastnade rätt ofta ;P

Jag tror det är värt att förhandsboka det! :)

Nivå 3 · Lärling

ehhm, okej.....

Ettan Rular Så varför skulle inte 2 Rula ännu mer? Hoppas serien blir lika lång som final-fantasy :)

Jag tänker ha några tusen när det kommer så kan jag vara säker på att jag har råd. :blink:

Heaz:Kan vara bra att fylla år då men det kan komma ut efter din födelsedag.

Senast ändrad:

Mja. Jag tycker du inte skulle förboka spelet, Seler. Avakta. Se om du kanske kan spela det på någon spelaffär då det har kommit ut.

Det brukar ju finnas affär som har tillgång att prova spel. Men jag själv ska avakta innan jag köper det. ;)

Nivå 6 · Fuskare

KH2 är redan ute i japan!

Jadå, Darwin. Det vet vi alla redan. Det kom ut precis innan Julen. Spelet kommer till USA den 28 mars. Och förmodlingen kommer spelet hit till europa ungefär i April, Maj eller Juni.

27 Feb 2006
Nivå 1 · Novis

de finns redan ute o köpa, på en sida som jag kollar just nu på :P

28 Feb 2006

Man kan inte köpa spelet... Man kan boka det. Liten stor skillnad mellan de två alternativen. ;) Eller visa mig sidan om det är kanske är så som du säger.

Nivå 1 · Novis

sidan e på japansa :blink: ifall du kan så visst jag ger dig den men ifall inte så, strunta i de :P

Nivå 7 · Fuskare

det kommer att komma ut i april

Nivå 7 · Fuskare

Det är med på topp10 spelistan i Japan så varför inte köpa den ?

Spelet äger så mycket tänkt dig de nya tekniker som du inte har i KH1!

Som t.ex en upper cut attack som liknar street fighter tekenik!!!!!

MUST HAVE IT!!!! :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in