Hoppa till innehåll

Warlock Undead Eller Orc?


Aros
 Dela

Rekommendera inlägg

:cool: Skall få spelet om 2 månader ÄNTLIGEN!!! När jag fyller år:D

Nu har jag ju bestämt mig för att vara warlock och jagh har ju testat att vara undead warlock hos en polare och det var en bra blandning..men jag älksar ju orc och dom kan ju också vara warlock men jag vet ju inte om dom är lika coola som undead i att vara walock.

så kan nån säga vilken utav dom som dom tycker bäst om att vara *om du är undead eller orc warlock*

och snälla säg varför du tycker det :D

från en blivande spelare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle nog tagit undead warlock med tanke på att undeads har just mer nödvändiga egenskaper enligt mig, som t.ex. 10+ shadow reistance, ökad liv återställning då peronen äter ett lik och även en spell som gör att personen blir immun till attacker som fear, sleep och charm under 20 sekunder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle ha valt Orc warlock deras Armor blir mycket större än om man sätter de på en Undead.

 

Jag skulle ha valt Orc warlock deras Armor blir mycket större än om man sätter de på en Undead.

 

Ja det blir större men det ser skummt ut om du använder cloth armor. Orcs passar verkligen inte i cloth armor. Det är undeads och humans ser bäst ut i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså, båda 2 e bra, orcernas warlock pet skadar mer men UD har mer spirit, så d hela e upp till dig...välj vikken du vill

 

Jag har ett klagomål!

Spirit är det absolut MINST viktiga för en Warlock då de kan använda Life Tap för att konvertera liv till mana, redan på 6, om jag inte minns helt fel.

Orcerna får dessutom större rustning ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

:cool:  Skall få spelet om 2 månader ÄNTLIGEN!!! När jag fyller år:D

Nu har jag ju bestämt mig för att vara warlock och jagh har ju testat att vara undead warlock hos en polare och det var en bra blandning..men jag älksar ju orc och dom kan ju också vara warlock men jag vet ju inte om dom är lika coola som undead i att vara walock.

så kan nån säga vilken utav dom som dom tycker bäst om att vara *om du är undead eller orc warlock*

och snälla säg varför du tycker det :D

från en blivande spelare

 

 

 

Ta undead! dom är coola

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...