antonp Skrivet 18 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2003 Kan någon hjälpa mig!!! Jag är på banan när min creature är fånge..... Snälla hjälp mig :!: :!: :!: :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jra Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 8) Du kan göra på två sätt du kan bygga masor av nordmens underverk på andra världen sen ska du göra masor av mat och trä mirakel i portalen om den stängs måste du förstöra Letys tempel då kommer den tillbacka eller så kan du försöka följa efter han på berget om du lyckas så kommer han hjälpa dig PS nordmens undervärk ökar styrkan i trä ock mat mirakel så mer undervärk du bygger då mer får du för varje mirakel Från Jra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Du ska ta över tre av lethys byar för att befria varelsen. sen ska du förstöra lethys tempel och gå in i portalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2003 du ska först följa effter gurun sen ta över en by i taget och para alla som råttor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 Ni som ändå har kommit så långt,vad attackerar en i starten på treans värld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.