Gäst Destiny Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Han kanske menar den riktiga...(inte för att jag tror på han) Fakta: fågel fenix bränns upp vart femhundrade år för att sedan leva igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Du mena eld phoenix som lever i tusen år och bli aska men sen återföds den ur sin egen aska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 ha 200 galeoner och tänk ut ett bra namn (du har nog inte tig med det då) och börja med att vänta på att den kommer in på lager, kolla gärna under nån morgon det var så jag fick min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 Ya..Wich other game should it be? Huh?! ..Maybe..The game that does´nt excists Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 eeh...ok forsätt snacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 22 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2006 han svara ju aldrig han kanske bara fråga och kolla inte in när vi svara. så bäst att ingen skriver här tills han skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.