Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 När jag loggar in på en användare poppar filen "Program" upp!! Hur hindrar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 så hände det för mig också förut när jag hade virus men det kanske inte beror på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Det e inget virus det vet jag de flästa har så men jag vet inte hur man hindrar det!! Det e säkert men man kan väl inte radera hela datorn för det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Hej det är för att du har mellan rum i program--> sen en mapp med mellan rum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Hej det är för att du har mellan rum i program--> sen en mapp med mellan rum... Jag fattar inte vad du menar :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Det finn ett program som heter programmappsfixaren. Man kan ladda ner programet från PEKs productions Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) Hur startar man programmet?? Jag har fixat så att den e inne på reg ! Redigerat 30 Januari 2004 av Xray Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.