Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Får man svära på forumet?? I sånna fall borde de bli typ ***** eller nåt?! Citera
Gäst YoTo Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Ja; censur. Det borde man fixa tycker jag. Det blir några stjärnor eller "(Censur)" av det hela. Citera
Gäst Tobbis Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 det blir det av dom allra grövsta orden. Citera
Backspace Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Jag tror det stog att man inte fick ha svordomar men det verkar som att ingen bryr sig om dom för Admin ser jag ha läst inlägget ibland men inget händer men det är nog säkrast att inte skriva något sådant så det inte blir en varning! :( Citera
Kakanrott Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 Bara jobbigt med censur tycker jag Citera
mr.best Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 men har ni sett ex på habbo?, då när man svär så står det bobba. och om det nu ska vara så att man inte ska svära så kan admin skriva in nåt liknande i administrationen så slipper ni svordommar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.