Merimi Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 Du vet väll om att det finns en port från PC till PSP av CS?? bra,för jag behöver hjälp! Jag laddade in den i GAME och sen när jag försöker starta den blir det svart sen står det: The game could not be started. (80020130) Vad f*n? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 25 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2006 vadå finns en port från ps till psp från cs ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 jag hittade den,ja. Jag har också problem med DOOM och Quake II till PSP. jag kan skicka länkar. Här är dom: Quake II: http://www.psp-hacks.com/download.php?id=274 DOOM: http://www.psp-hacks.com/download.php?id=209 Counter-Strike: http://www.psp-hacks.com/download.php?id=250 snälla hjälp... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Vad har du för firmware? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Merimi Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Firmware 1.5 har jag.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 hmm med tanke på namnet på adressen så verkar det inte jätte lagligt men men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 hmm med tanke på namnet på adressen så verkar det inte jätte lagligt men men... PSP-hacks riktar sig för homebrew... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 det är rom olaglig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Det är ingen rom. Det är en port. Det är inte det riktiga CS. Om du inte vet vad en PORT är ska du inte anklaga oss för piratkopiering. Eftersom det är lagligt, gör du bara bort dig.. Förresten funkar ej länkarna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Jag fattar inte det här, alltså, kan man lägga in pc-spel som Quake DOOM och CS på psp? Är det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hack3r Skrivet 10 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2006 lol hur ska du aima i cs på psp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Samma sak går på Nintendo DS, men man behöver då ett flash-kit. PSP som data, skulle nog inte vara bra, med tanke på att DS har TouchScreen, var har PSP annars sin mus? Det kommer vara omöjligt att köra CS på PSP'n. Och det kommer ioförsig inte vara lätt på DS heller. Jaja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg