Trasheye Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 jag hittar inte prinsen när jag ska upp till bowser castle i luften. vart är han????????? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :frown: :frown: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 4 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 är det ingen som kan???? :( nu blir jag ledsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 4 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2004 men du ska ju flyga med flygödlan till bowsers castle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag har lite järnsläpp nu.. vart är han då????????????+ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 rättar ett fel... hjärn släppp inte järnsläpp sorry=) jag vet vem du menar nu. tack så mycket..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 det finns en knapp som ser ut så här http://forum.fuska.se/style_images/Shockwav-397/p_edit.gif klicka på den om du vill ändra på ett inlägg ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Flyg Till Vara Och Slå Henne :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag kan inte klara sista bossen=( jag dör hela tiden efter ett tag :( någon som vet hur många liv hon har som demon inne i magen??????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag ligger också på sista bossen, kan inte klara den. E jag nära när hon börjar stjuta laser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hon gör det på mig med jag har klarat några laser strålar men sen :angry: :angry: dör jag =( :angry: :unsure: :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg