Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Bulbasaur Charmander Totodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 vilken hade vart bäst och välja av dom då? startpokemonen ... vilken spel skulle ni helst vilja ha.. blue lr red? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Så synd om det inte kommer nåt mer pokemon spel till GBA :( jag har iallafall hört från andra att det inte ska komma nåt mer det var ju så kul på GBA eller vad tycker ni? Det kanse va fejk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 vilken hade vart bäst och välja av dom då? startpokemonen ... vilken spel skulle ni helst vilja ha.. blue lr red? Jag skulle ta Red, för jag har inget NDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 varför blandar du in NDS för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Blue är ju till NDS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jaha. charmander är ändå näst bäst efter bulbasaur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 jaha. charmander är ändå näst bäst efter bulbasaur. Nee.Mudkip är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 mudkip!?!?! hoen starters är fula och för starka... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg