Hoppa till innehåll

Splinter Cell -HJÄLP


Aerox_R_Style
 Dela

Rekommendera inlägg

Behöver hjälp med uppdraget: "CIA: Head Quarters (HQ)".

Har kommit in i "Wepon testing room" där hissen finns som man ska ta

...efter att man slagit på strömen i "CIA: Server Center Room"

Men i båda Kod dörrarna "2019" är larmade...Man kan alltså inte gå

igenom dom, Va ska jag göra? Hjälp! :?:

Säg inte "Timsvalute.com" eller "Gamfaqs.com" :!:

-

Fattar ingenting på dom sidorna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag behöver hjälp med Splinter Cell.På första banan(police station) så efter ett tag kommer man till ett ställe som är nån slags grej man kan stå på med en stjärna ovanför så hoppar man över den och går ner för en trappa och går in i en dörr.där kommer en vakt och man gör split jump och tar in han i ett rum.sen kommer man till ett läkarrum man pressar han på information och det kommer en till vakt och jag skjuter han efter det då går jag ut i korridoren och igenom en dörr uppför en trappa.där går jag längs vägen ,fördidubbeldörarna och upp för nån slags trappa där 2 gubbar vid datrorer sitter ,jag slår eller skjuter ihjäl dom och sen går jag in i ett annat rum som jag vet att´man ska göra dödar han och trycker på datorn och sen går jag ner och utt genom dubbledörarna .och sen säger alla och jag har läst att man ska klara banan men det händer ingenting när jag går utt genom dubbeldörarna .jag vet att det finns många som kan mycket om splinter cell här på fuska.se så snällhjälp mej:TACK PÅ FÖRHAND :D :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...