samfisher Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 :D Jag är på sissta Banan så jag kommer inte i håg ett skit :P
samfisher Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 På sissta banan ser man ut så här :ph34r: Dåser man ut som en rånare fast när man har på sig nahigt googels syns inte ansiktet :P
samfisher Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Skrivet 30 Januari 2004 Föråt om jag la in 3st inlägg :P det kanske var lite onödigt men jag försöker bara hjälpa till :D
Aerox_R_Style Skrivet 31 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Januari 2004 Har redan fixat allting.....Gick in på: Gamewinners.com o tog kodnummren till dörrarna. Jag hade fått på för många larm däför gick de inte o komma in till Server room. Jag körde om från Police Station...med en annan profil... Nu är jag på "Kalinatek". :D Men ett mysterium kvarstår vartf-n får man dörrkoden till "Wepon Testing Room" om man kör vanligt utan fusk o så.....!???? Jag vet att det är fler som fastnat på den grejen... :(
Micke Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Skrivet 21 Februari 2004 Föråt om jag la in 3st inlägg :P det kanske var lite onödigt men jag försöker bara hjälpa till :D Du har alltså klarat Splinter cell å de ä jätte kul för dej antar jag men jag skulle villja ha lite hjälp med 6:e banan (Chinese embesy). Efter att ha gjort sista uppdraget så ska man ju sticka där i från och träffa den där tjejen men vart ska man gå???
Rekommendera inlägg