flygon Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 om pokemon fanns på riktigt, vilken skulle du fånga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Så många som möjligt såklart : ) Men jag skulle vilja ha raichu och charizard... bl.a. ... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 metagross! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meganium17 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Dom första jag skulle fånga skulle vara Meganium (Chikorita skulle nog bli min starter), Kingdra och Furret! Man kan ju skriva upp vilka attacker dom kunde ha också :P Meganiums Attacker: Solarbeam, Earthquake, Giga Drain och Strength Kingdras Attacker: Ice Beam, Surf, Dragon Breath och Waterfall Furrets Attacker: Fireblast, Surf, Giga Drain och Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawand Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 altså du elskar metagros den skulle äta dig när den såg dig haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Bulbasaur och Larvitar till att börja med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 En Totodile som man skulle kunna leka med. :) Orkar inte med Pokemon Matcher. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 skulle vara coolt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Pikachu Umbreon Dragonite Typholotion Bulbasaur Squirtle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pokemaster1 Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 mew å jirachi!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Flygon direkt! Sen skulle väl mamma skaffa en skitty, hon har sett den och hon tycker den är ursöt! min lillebrorsa gillar larvitar och seel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 skulle vara kul och ha Latias/latios Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg