kola_king Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Några praktiska: Lapras (för Surf, Whirlpool och Waterfall) Dragonite (för Fly och Strength) Pikachu (allmän färdkamrat och Flash) Sandslash (Cut och Dig) Kyogre (för strid och Dive) Groudon (för strid och Rock Smash) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Whirlpool? vad är meningen med den attacken igentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Skulle nog ha börjat med Treecko och Mareep. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 hmm varför det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jannejan gillar väl amaphros och Sceptile x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ja, det gör jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag har Sceptile i 98 skulle mycket hellldre ha en annan pokemon i den lv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag har Sceptile i 98 skulle mycket hellldre ha en annan pokemon i den lv skulle vilja ha flygon i lv 98.. men back to topic. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 ok. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg