123spill Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 Jag kommer inte ihåg hur man gör de där me fusken jag har gjort de fört men sen slutade jag spela men nu spelar jag igen men jag vet inte riktigt hur man skriver in fusken de där +set developer 1 +set thereisnomonkey 1 ...... Jag undrar nu hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 du kan börja med att säga vilket spel det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 aha oj tack för att du sa till :P ;) men jag menar Medal of Honor allied assullt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jag behöver också hjälp med fusken så snälla hjälp oss ok jag behöver inte hjälp med fusken längre men du kanske behöver det jag vet inte men iallafall koderna och det står i fuskas fuskarkiv sen så står det där ps:du ska inte radera texten i "mål" utan ha kvar den sen skriver du in den där grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tack jag provde att INTE ta bort de men tack ändå. ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.