isMaNnen Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) När jag stoppar i en skiva så säger den NO DISC varför då? :( Har varit så hära i 2 år nu men har inte orkat fixa de.. MEN JAG VILL VERKLIGEN SPELA DE NU!! :'( Är min gamecube helt paj eller går de att fixa utan pengar.. ? :( Fast asså typ papper de.. ja de har man ju.. :P Redigerat 26 Februari 2006 av Mellan_mjölken
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Kanske det är fel på läsaren? Prova med en cleaning disc(du kan köpa en sådan i t.ex. Giganten) Jag har använt en sådan när ps2an var lite snurrig och det fungerade bra!
isMaNnen Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Hur mycke kosta cleaning disc? Och vi har ingen affär hära som man kan köpa sånt... så jag måste beställa.. vars ifrån? :/
Gäst Mîhker Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 den kostar ca 130kr och du kan köpa den från Giganten
isMaNnen Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 MEN JAG HAR INTE ELGIGANTEN ELLER NÅTT SÅNT HÄRA!!! vars kan man beställa de? sry stora bokstäver men du läser inte allt jag skrev
isMaNnen Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Dator lagga Redigerat 26 Februari 2006 av Mellan_mjölken
isMaNnen Skrivet 26 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) Datorn lagga Redigerat 26 Februari 2006 av Mellan_mjölken
Gäst Great Gonzales Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 lasern är cp har du garanti så... LÄMNA in den.
LiQuiDe Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 ja men om du inte har garanti ska du ju köpa en sån där cleaning disc
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 När jag stoppar i en skiva så säger den NO DISC varför då? :( Har varit så hära i 2 år nu men har inte orkat fixa de.. MEN JAG VILL VERKLIGEN SPELA DE NU!! :'( Är min gamecube helt paj eller går de att fixa utan pengar.. ? :( Fast asså typ papper de.. ja de har man ju.. :P Fel på läsaren.Så med min PS2 men jag fixa den :)
Shadowbeing Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Skrivet 1 Mars 2006 hmm... Jag hade också No Disc förut. Fast då var det dessvärre inte läsaren som det var fel på. Det var tydligen skivan. Så jag tog nån slags handduk(inte nån vanlig direkt) och fixade skivan. Sedan funkade det. Det står i instruktionsboken vad man ska göra vid vissa problem... Den till GameCubet alltså. Är ni verkligen säkra på att det är läsaren som krånglar då?
Rekommendera inlägg