Gäst Great Gonzales Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Jag tycker mudkip är bra att börja med men Swampert är ful som stryk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Haha : ) Men jag tog mudikip och det går bra hittils i spelet vilka tycker ni är bra att fånga och ha i laget, ja fångar typ alla men tar inte in någon i laget nästan.. jag är i dewtown eller vad den där staden heter sopm man åker båt till med den där killen och hans fågel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Ta mudKIP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Men vilka är bra att ha i teamet, ja har fångat jätte många men just nu har ja bara 3-st lombre , Swellow och marsthomp (stavning) på alla är säkert fel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg