Skywalker Skrivet 15 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Februari 2004 PC kom inte först va? Nej, jag har för mig att macen var först. Eller nej det e nog nån annan. Hehe den första datan min granne hade, var en 100 mhz:are sen spelen var inte ens på diskett då! Dom var på kasset band typ, lite större kasett band eller nåt! Haha, f*n va coolt att ha en sån! nej, ingen av dom kom först, men microsoft kom lite förre apple, men på femman inatt är det en film som handlar om hur dom två företagen kom till, den heter piaterna i silicon valley
ullbergan Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Skrivet 15 Februari 2004 PC kom inte först va? Nej, jag har för mig att macen var först. Eller nej det e nog nån annan. Hehe den första datan min granne hade, var en 100 mhz:are sen spelen var inte ens på diskett då! Dom var på kasset band typ, lite större kasett band eller nåt! Haha, f*n va coolt att ha en sån! ganska bra data min första data hade typ 37 mgz från 91 hehe den hade 60 mb i hd men min data som jag har nu har typ 100 mgzoch e en powerpc :(
Rekommendera inlägg