Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 nice 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 17 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 orsak varför jag inte är aktiv i denna tråd eftersom jag har laddat ner en trial av ps cs2 men den tar slut om 17 dagar sen kan jag visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 (redigerat) Min pappa har 6:an i photo shop men jag håller till gimp. Kolla vad jag gjorde jag kanske börjar bli bra på gimp. :) Tools: Brush,patterns och egget ritade jag själv med pen. Redigerat 18 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) MIn ppapa har 6:an i photo shop men jag håller till gimp. Kolla vad jag gjorde jag kanske börjar bli bra på gimp. :) Tools: Bruch,patterns och egget ritade jag själv. ägget ser väldigt häftig ut enligt mej här är min nya, kommetera gärna Redigerat 18 Mars 2006 av mu1991 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Snygg!!! Använder du brushes och renders där elr? Den enda jag inte gillar är texten... Redigerat 18 Mars 2006 av the_dark_yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 (redigerat) Ännu en. Jag upptäkte lite fel nu. O_O Jorden är egg formad. Tools:Brush och Pen Redigerat 19 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Snygg!!! Använder du brushes och renders där elr? Den enda jag inte gillar är texten... självklart använder jag renders och brushar. men jag är inte så bra på text tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Här är en jag gjorde precis: Renders och brushes använda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Här är en jag gjorde precis: Renders och brushes använda. :cool: häftig :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 Här är en jag gjorde precis: Renders och brushes använda. Snygg för att för att använda The Gimp. ;)Försök att få rendern ( Bilden ) att passa in i bakgrunden. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 la till skugga på gubben den här gången. enligt mej så var det redigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 (redigerat) wow cool. HUr skuggar man så snyggt. (skicka en turotrial om du vill.) Redigerat 21 Mars 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.