ThePunisher Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2006 (redigerat) När jag försöker installera om san andreas på datorn så kommer det upp (ungefär i mitten av installationen) ett fönster där det står: Feature: Grand Theft Auto: San Andreas Data Compotent: Models File: E:\data3.cab Error: Datafel (CRC-Fel, Cyclic Redundancy Check) Sedan så stängdes installationen av och jag gick in på startmenyn och där står det "Play GTA San Andreas". Men när man klickar på öppna så kommer det upp att GTA san andreas har stött på ett problem och måste avslutas. Vad ska jag göra!? Tack på förhand! Redigerat 26 Februari 2006 av Boba-Fett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Du kan ju inte spela det om du inte har installerat klart spelet. Har du kollat om din dator är tillräckligt bra så den orkar med spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 sånt där fel får min kompis också när han ska installera jedi academy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Har du köpt spelet? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Ja, jag har köpt spelet, och det funkade ända tills min dator blev helt knäpp och sedan så fick vi installera om allting. Och min dator klarar definitivt spelet. Så här såg det ut om det är till någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 ;) Hmm är det repor på skivan? annars är det fel på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Det är rätt mkt repor på skivan, fast inte värre än på andra skivor. Och jag har försökt att avinstallera GTA sa nu, men det går inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 En repa räcker för att förstöra ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Hur ska jag göra nu då om skivan är förstörd!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Skaffa ett sånt där CD-Reparations kit jag vet dock tyvärr inte vart man kan köpa ett sånt ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 det är inte repor som får fram det där meddelandet det vet jag för min kompis installerade först med båda skivorna och då funkade det inte och då ähmm laddade han ner ähmm skivorna och det funkade inte då heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 antingen får du köpa nytt.. eller ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.