SlimShady Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Försök byta tillbaka spelet. Men kolla igenom allt som behövs för din dator o kolla om den kan klara av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 jag har fått så med ett annat spel. Det stod ganska lika- Jag tog ur skivan gjorde rent den, provade igen, å det funkade inte.. men så böt jag Cd läsare. Stoppade den i den Övre lite långsammare spelarn^^ å då gick det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Det finns väll inte så mkt annat att göra än att byta spelet. Men ibland så tror jag att det är datorn det är fel på. För att det var något ganska liknande med ett annat spel (Indiana Jones). Jag och en kompis testade att installera det på hans dator, och det funkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.