Prisma Skrivet 26 Februari 2006 Rapport Skrivet 26 Februari 2006 Hej jag har försökt nu typ 10 ggr på uppdraget hos Z man ska flyga ett rött radiostyrtflyggplan. Mitt problemet är inte att flyggplanet börjar brinna eller så utan att bensinen alltid tar slut när jag har dödat den sista ung jävelen som ska dela ut grejor till den andra leksaks duden. kan någon snälla hjälpa mig??? Eller ge mig tips på hur jag ska göra??? Berätta gärna hur ni gjorde för att klara det. En fråga till måste man klara det uppdraget för att klara spelet eller kan man komma vidare utan att klara det? (Och om era tips inte hjälper vet någon om något bra fusk som kan användas för att klara just detta uppdrag?)
SlimShady Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Du kan klara hela spelet utan att klara Zero. Men om du vill ha till 100% så kan du det inte.
Prisma Skrivet 27 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 27 Februari 2006 Ok tack! min taktik har varit att först ta han som står bakom vanen och sedan han med cycklen efter det har jag typ inte förlorat någon bensin alls men sedan kommer broblemet har börjat få stora problem med han på motorcycklen.
Putside Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) Det går om du försöker riktigt hårt. Det är viljan som står i centrum nu. By the way, det kommer komma ett ännu svårare uppdrag hos Zero Redigerat 27 Februari 2006 av outside enemy
gangsta_killer Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Va fummlar ni om? Man måste ju visst klara Zero uppdraget med flygplanet, annars får man ju inga nya uppdrag! ;) Hur ska man annars göra? På mitt SA finns det ialf inte några fler uppdrag förs än man klarat Zeros uppdrag! //Gangsta_killer
SlimShady Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Öhh.. vad har du för spel då?? Man kan visst få andra uppdrag fast man inte klarat z. Det är bara sid- uppdrag.
gangsta_killer Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Öhh.. vad har du för spel då?? Man kan visst få andra uppdrag fast man inte klarat z. Det är bara sid- uppdrag. Kosntigt, för jag har inga andra uppdrag nu, finns bara Zero uppdraget som jag aldrig klara för att det är så h*lvetes svårt!
Rekommendera inlägg