Hoppa till innehåll

Pokemon Frågesport

Rekommendera inlägg

Gäst Tomatketchup
Skrivet (redigerat)

Tjenare allihopa!Har nu tänkt att göra en Pokemon Frågesport för alla som vill vara med!Hade tänkt också att ställa frågor om Pokemon,enkla och svåra.Vill du vara med?Adda på MSN:

[email protected]

Jag kommer att fixa en passande motståndare till dig.Priset är 300 fm eller mer.Om du förlorar,får du inte vara med längre,om du vinner,så går du vidare till nästa omgång.Ni måste använda era användarnamn på fuska som namn på MSN,annars kan jag inte ge priset.Jag kommer ställa frågor,eller tja,kolla Steg för Steg:

Steg för Steg:

Jag berättar hur det börjar och hur det slutar,rätt simpelt va?

1. Jag välkomnar er.Det finns två ljud,"dong" och "ding",ni får ett av dem.Vem som börjar ta ett är slump.

2.Jag ställer frågor,ni svarar,jag håller poängen.Det finns 3 sorters frågor:

Pokemonspelen

Gissa-Pokemon och

Övrigt om Pokemon

(Hur de går till längre ner)

3.När jag har ställt alla frågor så räknar jag poängen,den som har fått mest poäng vinner och går vidare.

Pokemon frågorna

Pokemonspelen: Rätt enkelt,jag ställer frågor om Pokemonspel och spel som kommer ut i framtiden.

Gissa Pokemon: Jag kommer fråga efter en Pokemon t.ex vilken färg den har,vilken typ den är osv

Övrigt om Pokemon: Övriga frågor som t.ex vilken dag är det Pokemons födelsedag och vem som kom på Pokemon osv...

Nu fattar ni?Om det är något,fråga här.

Inbjudna domare(alltså ni får vara domare om ni vill):

Iron Pikachu

Kola King

Jannejan

Redigerat av Tomatketchup
  • Skapa ny...