pontus Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 hur ska man få kåden i "home" när man ska få skepet (det som man ska flyga till månen med) :?: jag vet inte hur men ska gjöra snäla HJÄLP :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 1 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 hallå kan non svara på det här snäla jag kan inte komma vidare utan det :( jag vill ha den kåden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 6 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 jag har redan klarat det! men vad ska man göra när man har klarat sista bossen och sett på all text med medvärkande i ? när jag tryckte på min sparning så fick jag börja om där jag senast sparade kann man inte fort sätta spela och typ ta kort på alla arter, fixa alla pärler mm ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 har du lagt märke till knappen "Ändra" ovanför ditt inlägg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 9 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 ja men va kan den hjälpa mig med ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Du kan ändra dina inlägg istället för att skriva nya på raken... Vilket kan ses som spamm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 16 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag vet det redan men jag mena att den inte kan hjälpa mig och mina problem på beyond good an eliv! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg