smile_smile Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 jag tycker gravler min gravler lv 145 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 hmm hur kan du tycka at Graveler är bra? Om den möter en vatten pokemon så är den ju körd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Man ska ha Alakazam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo_ds Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Man ska ha Alakazam exakt äntligen nån som håller med mig :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Mewtwo på lv 100 med attackerna Tri Attack Streghnt Pscychich Recover Förlåt om jag inte kan stava attackerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Mewtwo är bäst i RBY. Mewtwo ----- Amnesia Ice Beam Thunderbolt/Psychic Recover Lägger man några Amnesia så är han nästan oslagbar om man inte exploderar på honom.(Electrode är den enda som kan det, han är snabbare än Mewtwo) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Mewtwo är bäst i RBY. Mewtwo ----- Amnesia Ice Beam Thunderbolt/Psychic Recover Lägger man några Amnesia så är han nästan oslagbar om man inte exploderar på honom.(Electrode är den enda som kan det, han är snabbare än Mewtwo) Fel.Mew's attacker: Confunsion Amnesia Physic HyperBeam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Min Mewtwo kan möta din på NetBattle så får vi se vem som vinner. En Mewtwo och fem Weedle(oanvändbar Pokemon) på båda lagen. Jag kan slå vad om att min vinner minst 3 av 4 matcher. Mewtwo-setet som jag skrev kan nästan säkert slå ett helt lag utan ett försvar mot honom, om han inte blir sövd eller frusen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 hallå killar....checka in 1337:en,man ska ju ha Mew på lvl 100..då är man mäktig!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 ja... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jerkakamel Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 Jag orkar då inte spela pokemon :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 men va fa.... det ska vara mew lv 100 med thunderbolt,icebeam,flamethrower,solarbeam alltså 1337 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg