Gäst Disco Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 vilket sims spel ska man köpa. jag har redan The sims unleashed och The sims superstar som jag brukar få låna från en kompis :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 ja tycker nästan SuperStar e roligast, för de e mest utmaning me å bli stjärna, på Makin' Magic så kan man bara göra nåra få saker sen e de slut...tråkigt.....så min åsikt e att SuperStar e de bästa än så länge, kommer fler, ja lovar dej Maxis e bara ute efter pengar på Sims ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2004 Eeeh... Jag tycker alla e roliga utom The Sims och The Sims Live it up eller vad're heter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolmaster Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 jag gillar och så mest superstar och unleashed (bara för man kan ha djur) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Köp helst nåt med en "specialare" typ att man kan ha djur, trolla, date om du förstår! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 JAG HAR KÖPT DELUXE EDITION...DEN E LITE BRA MEN DET ÄR ROLIGT! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Man ska inte köpa The Sims de bara luras.. istället för att göra som sierra och bara ladda ner nya versioner släpper de ut nya spel istället, de släpper ut spel varje månad ungefär, och att man måste bygga på serien så att man kan spela nästa, Typ som The Sims 1, man måste ju ha det för att kunna spela alla andra spel, och att de gör så att spelet aldrig går ut på nåt, det e som att spela Halo och sen köpa Halo 2 när man bara har klarat 1:a banan på Halo!! men det e du som bestämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Exoclyps Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 The Sims Online... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.