Dream Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 OK NU har min dumma kusin skurit sin gamla webb kamera och fixat om chipet i webkameran och ändrat till usb kabel SKÅDA RESULTATET : DET FUNKAR!!!!!!!!! hade det inte vart för salzada så skulle min kusin och jag inte testa men det kostade oss 180kr eftersom eyetoy chipet som vi beställde från ett företag och usb kablen! Jätte kul! vi körde eyetoy play2 i timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Häfftigt jag trodde nog inte att de skulle funka. Tänk att ni la ner både tid och pengar på de, härligt de borde finnas många som va som ni.... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Men du måste har eye toy chippet som är svår att få tag i!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Dark Shadow, kan ni typ skriva en guide på hur ni gjorde? Helst med bilder också. Jag är ganska feg av mig och gör det mesta efter guider... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hur fick du tag på chippet? hur mycket kostar det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jo min fabror jobbar i japan så han skaffar mig chippet för ca:100kr Guide pm mig för guide Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg