hades_932 Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Är det nån som tycker om Dope, Marilyn Manson eller System of a down? Jag älskar dom alla!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 System var bra där ett tag men så kom de nya albumen och det blev bara mos av det hela. De bra albumen : system of a down (självbetitlat ) steal this album Toxic-city Icke nå vidare: Mezmerize Hypnotize Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 heter inte skivan Toxicity :P? Mezmerize går väl an men Hypnotize är inte bra. Sen har jag tröttnat på SOAD's ständiga klagan på USA. Marilyn manson tycker jag verkligen inte om, en riktig tönt enligt mig. Dope har jag bara hört en låt och det räckte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Deras klagan på usa är enligt mej det allra bästa med bandet. Politiska åsikter : goodie goodie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 (redigerat) System Of A Down gillade jag lite förut och min favoritlåt var Toxicity då. Marilyn Manson har gjort några bra låtar fast han är så sjuk så jag gillar inte honom. Dope har jag aldrig hört. Redigerat 27 Februari 2006 av Corpsegrinder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Är det nån som tycker om Dope, Marilyn Manson eller System of a down? Jag älskar dom alla!!! :D jag lyssnar på dom.. Marilyn Manson - Sweet Dreams Dope - You Spin Me Right Round System of a down - har flera låtar med dom men lyssnar aldrig på dem :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 27 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2006 Tråden lär antagligen låsas på grund av att inlägget är onödigt, när man skapar trådar om band eller artist så låses de alltid. Lyssnar inte på något av bandens/artisternas musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Alla tre banden är bra, men jag tycker att Dope´s USA tjafs bara är för mycket om dom struntade i det skulle jag tycka mycket bättre om dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 Har aldrig gillat SOAD... Neh, ble. Har inte ens en anledning.. Men bra är det inte :P Dope har jag aldrig hört. Manson gör grymt bra musik. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 System of a down är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 26 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2006 System Of A Down e rätt bra, nårra låtar iaf..... Dope e rätt hyfsade dom oxå Men Marilyn Manson gillar ja inte....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.