Pheonix Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 Vart ligger kommando raden där man skriver fusk ? Citera
Micke89 Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 om du menar ettan är det: F12, men då måste du ha fixat följande: Höger klicka på genvägen till Max Payne, antingen om du skapat en själv eller den som finns i startmenyn. Tryck på egenskaper på den och ändra mål: lägg till -developer efter det som redan står i fältet "mål". Starta spelet genom genvägen och sedan kan man trycka F12 under spelet då kommer en kommandoruta upp... Detta kan skrivas i den: om det är tvåan:Gör en genväg till max payne 2. Klicka på egenskaper. Lägg sedan till -developer i fältet mål. Precis som i första spelet. Sedan när du startat spelat genom genvägen tryck på knappen om vänster om 1 (§), då kommer consolen upp. Skriv då in något av detta fusk. ____________________________________ "På min tid hade vi inte virtual reality. Om en enögd barbarisk krigare jagade dig med en yxa var du tvungen att hoppas att du kunde springa ifrån honom." Citera
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 Jag vet inte om Micke89 skrev det jag tänkte skriva men jag skriver ändå: Du ska höger klicka på Max Payne ikonen.. sen trycker du på egenskaper, Sen ser du nåt som kallas för "Namn:" På slutet ska du skriva med - developer" Observera Mellanrummen och det ska inte vara ett " i börjar av - developer" för det finns redan ett "... sen i spelet trycker du F12 Citera
Gäst Xray Skrivet 29 Januari 2004 Rapport Skrivet 29 Januari 2004 Jag glömde om du skriver developerkeys så kan du byta gubbe i spelet med knapparna Page Up, Page Down Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.