Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 ANVÄND INTE STORA BOKSTÄVER j*vla SNORUNGE!!! *överdriver* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 när jag anföll honom så stog det bara: "ERROR !SQ# ERROR 9ME MEASSELDAP ERT21!" 9ME MEASSELDAP låter nästan som 9me messed up... konstit... efteråt stängdes datorn av... Bäst att du scanar hela datorn med din antivirus - Program.Det kan ha varit virus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 tänk om ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 när jag anföll honom så stog det bara: "ERROR !SQ# ERROR 9ME MEASSELDAP ERT21!" 9ME MEASSELDAP låter nästan som 9me messed up... konstit... efteråt stängdes datorn av... redan gjort, men det var inget virus, men jag kontaktade killen som äger det och han sa att fler hade klagat på att datorn krasha. men inte på någon annans dator hade dom fått nåt medelande! skumt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 skumt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 när jag anföll honom så stog det bara: "ERROR !SQ# ERROR 9ME MEASSELDAP ERT21!" 9ME MEASSELDAP låter nästan som 9me messed up... konstit... efteråt stängdes datorn av... Okej :) BRA ATT DET INTE VA EN VIRUS :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg