Gäst Spelnisse Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Hur får man song of storm?? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 gå till kakariko graveyard. gå upp tills du hittar en triforcesymbol å ställ dejj på den å spela zelda's lullaby. hoppa ner i hålet som dyker upp å klara allt där nere. stå vid stenen å tryck på A. då lär du dejj song of storm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 (redigerat) Nä där lär man sig ju Sun´s song! <_< Föressten hur får man in en avatar dom har ju ändrat massa så jag fattar inget? :blink: Redigerat 30 Januari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Sun song är det har inte fått song of storms men vill ha den =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Sun song är det har inte fått song of storms men vill ha den =) Va? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Jag sa att jag ville ha song of storms men jag vet hur den är: A C-ner C-upp A C-ner C-upp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 för att få song of storms gå till kakaroge villige eller vad det nu heter gå in i väderkvarnen snaka me gubben så får du låten om inte så ta fram din orciana framför han så kommer han att lära dig den. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 När ska man göra det jag har gort det man ska bara sjunga en sång ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 för att få song of storms gå till kakaroge villige eller vad det nu heter gå in i väderkvarnen snaka me gubben så får du låten om inte så ta fram din orciana framför han så kommer han att lära dig den. :unsure: Som liten elle stor :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 Som liten.. Som stor fixar du en annan grej i Kakariko Village ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 (redigerat) Som liten.. Som stor fixar du en annan grej i Kakariko Village ;)Det funkar ju inte även fall jag tar fram min ocarina det e jag som ska spel nån låt för han men inte lär han mig nån låt! :( Redigerat 31 Januari 2004 av Spelnisse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 31 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2004 Ska man sjunga en låt så han vill lära dej den kanske vet ej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg