Gäst virrs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Okej, en till sak som är CP med min data. Den vill inte bränna DVD skivor. Så här ere. när jag stoppar in skivan öppnar programmet å lagt till allt som ska va där, å så trycker jag på knappen skriv til skivan, Och då så: Sätt i en tom DVD + R/RW skiva.. men jagh ar ju flera Tomma DVD skivor, men den vill inte bränna dem. Vad ska man göra åt det då? Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 DVD-skivorna kanske är skrivskyddade desutom är det olagligt att bränna dvd-skivor och sånt så sluta med det :angry: Citera
Gäst virrs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 DVD-skivorna kanske är skrivskyddade desutom är det olagligt att bränna dvd-skivor och sånt så sluta med det :angry: Ooh Laglydig, varför får jag inte göra det??.. å varför är det olagligt att bränna ner en massa bilder å musik man har gjort själv för då?.. å det e inte olagligt att bränna musik man har köpt, så ere Citera
Salzalada Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 För det första, vilket program använder du? Jag antar att du använder Nero, men vilken version? @Badsanta, det är fullt lagligt att bränna ut skivor, men inte skivor med olagligt matrial. Citera
pollenallergi Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Har du en dvdbrännare till att börja med? Kanske uppdatera drivrutinera till dvdbrännaren isf? Vad exakt har du köpt för skivor? Citera
SlimShady Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 För mig låter det som när man försöker spela spel ibland. Kanske är det ngt med instellningarna i början. Kolla igenom det! Citera
Gäst virrs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Jag kör Nero 6 ja jag har en DVD brännare^^ Vet inte vilken märkte direkt:P det st¨r inte.. VArt hittar man Drivrutiner då?.. hittade inga när jag letade Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 jag trode du menade t.e.x Sagan om ringen och sådana skivor är enligt upphovsrätten olagliga (vet inte varför men det suger) Citera
Gäst virrs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 jag trode du menade t.e.x Sagan om ringen och sådana skivor är enligt upphovsrätten olagliga (vet inte varför men det suger) Spelar det nån roll om vad jag bränner?. du har ju inte med det å göra :bah: Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Det är väll inte mitt fel att det är olagligt att bränna sådana dvd-skivor Citera
Gäst virrs Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 Det är väll inte mitt fel att det är olagligt att bränna sådana dvd-skivor nej, men du har inget med å göra vad jag bränner. Håll dig till ämnet istället Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Skrivet 28 Februari 2006 jag bara varnar dig det var en som brännde dvd-skivor han åkte på 50.000 i böter Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.