Gäst hejhejhej Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag är mycket missnöjd över grafiken och hur liten banan är på gta lcs. Vad tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 nej ja tycker det är mkt bra grafik med tanke på att de är på en bärbar konsoll . så såg de ju ut på data med när gta 3 kom !! men de ä ja ä lite besviken på är att ja har 51% och har klarat valigate misson och dom och storyline . vad ska ja göra nu ?!? . de finns ju lite race man kan köra och lite gäng uyppdrag men knappast att de ger 50 % Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Jag tycker det e skitbra! Lite för små banor, och San Andreas är mkt bättre både som stad och spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 ja men en psp är en bärbar konsoll . dom måste ju utveckla tekniken lite först för att kunna få in ett sånt spel i en bärbar juu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 sämsta spelet jag någonsin kört san andreas är mycket mycket bättre för mig i alla fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 verkligen SÄMSTA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 det var inte bra spel iallafal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 det är ett BÄRBART GTA ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wofukomi Skrivet 15 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2006 Nja, liten bana. Tråkig story, hellre sitter jag och kör Doctor Mario på Super Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Hahaha!.. men Mario på nintendo slår allt!.. Orginal ju va f*n... Men man kan ju inte gå å säga att GTA Lcs är dt sämsta spelet man kört.. för dt finns ämmre.. och jag tycker dt är grymt bra för att vara på en bärbar KOnsoll!.. Lixom, Jämför GTA Lcs på PSP och Gta på GBA.. vilket har bäst Grafik? Och storyn i LCS är fgörvånandsvärt bra.. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 nej ja tycker det är mkt bra grafik med tanke på att de är på en bärbar konsoll . så såg de ju ut på data med när gta 3 kom !! men de ä ja ä lite besviken på är att ja har 51% och har klarat valigate misson och dom och storyline . vad ska ja göra nu ?!? . de finns ju lite race man kan köra och lite gäng uyppdrag men knappast att de ger 50 % Om GTA3 såg ut så på data så har personen I sig knappast andvänt höga grafikinställningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 17 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2006 Off-Topic: Är det stor skillnad mellan Gta 3 och LC, eftersom det ser ut som att LC liknar Gta: 3, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg