Putside Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 jag kan aldrig när jag borde :( Int jag heller, det är väl där nånstans problemet ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Bilresa till Australien ? nej men från en stad till en annan tog det 15 tim i bil...en smartcar dom e as små! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Eftersom att det är nattåget så blir det inget byte. Och priset sen, endast 199 pix ! Det är ju ett tag då det kan vara svårt att sova. Tiderna är: Avresa 20.38 framme: 11.37 kanske kan sova lite på natten mellan 00.30-05.00 men längre går det nog inte för mej på ett tåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Åkte flyg till Vietnam det tog 28 timmar drygt som fasen..!!! Men det fanns en liten mini monitor i sätet framför där man kunde spela spel och titta på film :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Spela på en Laptop Läsa en bok Träffa någon på tåget och snacka lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.