Fusion Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Hej, söker efter en låt som b.la Westlife har sjungit ( Den nya versionen. ) Låten heter Manni eller Manndi eller något.. Skulle vara schysst ifall ni skulle länka till sidan ni hittade låten. :) Om det nu inte bryter mot någon regel. *Säg inte att jag ska söka i Letssingit eller något liknande, har redan gjort det, utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 (redigerat) Du kanske menar l¨åten "Mandy" med Westlife som jag hittade efter 0,2342 sek på letssingit. Skriver en del ur texten: I remember all my life Raining down as cold as ice, shadows of a man A face through a window Crying in the night The night goes into Morning, just another day Happy people pass my way Looking in their eyes I see a memory I never realized how happy you made me oh Mandy Hur du ska få tag på den vet jag dock inte. Redigerat 28 Februari 2006 av brunhilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tackar, har hittat det nu. Skrev fel namn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Ett tips till nästa gång: Kan du vad bandet/artisten heter så sök på det. Sen letar du upp låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 28 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Jag visste inte vilken album låten var i :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Måste man skriva albumet också..?! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 2 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 Måste man skriva albumet också..?! :o Det beror på vad du skriver.Skriver du albumet där sången finns i då ska du ju ta album etc. Förstog du vad jag menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.