Gäst 2paac Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 hahah hoppas jannejan kallar mig pokemonplågare hahahaha! dör av skrat :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Men det var i en annan tråd, som du skickade in en bild på en Pikachu som hängde i en galge. Pokémonplågare!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 Detta är ett Pokemon vänligt forum!Då kan du ju inte skicka en bild med en hängd Pikachu fattar du väl?!Pokemonplågare! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 va f*n jag skulle slå till dig på käften din j*vla pokemonmördare stick iväg från pokemon-forumet och våga inte komma tillbaka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Killar lugna er o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 eh... killen (rayquaza_king) har slått sin klass samtidigt!inte bra att reta honom! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 bara leta runt i grottan så hittar du han snart x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 eh... killen (rayquaza_king) har slått sin klass samtidigt!inte bra att reta honom! :blink: Vad menar du?Jag är den bäste i min klass på Pokemon. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 menar fhigt och till smash! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 lugn tror ni att han inte blir arg nu går han aldrig in på dena hemsidan det ska va lugnt :( :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 eh... killen (rayquaza_king) har slått sin klass samtidigt!inte bra att reta honom! :blink: och jag e den bäste i min klass :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Och jag är den bästa i skåne x) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg