Gäst Soffan Skrivet 28 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2006 Tjallo. Jag har ett mega problem med Battlefront 2. När jag kör en bana, singleplayer nu då, så ungefär 5 minuter efter att jag startat banan så laggar den ner och står stilla. Har dock klarat mig igenom första banan men har dock varit tvungen att stänga av datorn 5-6 gånger för att få klara första banan. Så nu undrar jag vad ni tycker jag ska göra? Har ni själv någon gång mött detta liknande problem eller så? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Konflikt med nåt? ljudkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Ja, det har hänt med mig oxå. Fast då med Battlefield 2. Den bara fastnade. Det är antingen RAM minnet eller så är det grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Det är grafik-kortet. Jag hade ett sådant problem när jag körde Judge Dredd förra året. Efter jag hade kommit in i banan, så stannade spelet, och jag var tvungen och stänga av datorn. Sen fick jag hjälp av min Pappas jobbkompis , Mats . Han är expert på datorer och tillbehör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 hur stor processor, hur mkt ram, och vilket grafikkort sitter du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.