Overraild Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Jaha! Det visste jag inte. Du får 10/10! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 min taktik: när motståndaren attackerar gör jag först protect!sedan när han attackerar igen gör jag recover för att slösa hans attacker hela tiden!sen har han kanske inga attacker och använder special attack! :P betygsett mig! själv tycker jag 10/10! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 min taktik: när motståndaren attackerar gör jag först protect!sedan när han attackerar igen gör jag recover för att slösa hans attacker hela tiden!sen har han kanske inga attacker och använder special attack! :P betygsett mig! själv tycker jag 10/10! :cool: 8/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 min taktik: när motståndaren attackerar gör jag först protect!sedan när han attackerar igen gör jag recover för att slösa hans attacker hela tiden!sen har han kanske inga attacker och använder special attack! :P betygsett mig! själv tycker jag 10/10! :cool: 6/10. du tänker nog inte på att du slösar dina egna attacker med:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 min taktik först så väljer jag dom svaga så han tror att jag är lätt att slå men sen använder jag dom starka för mina svaga har slått dom mycket mina starka vinner direkt då är jag vinaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snooze Skrivet 6 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 Haha Okey IP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2006 Pokekung: 5/10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg