Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 var ser man download? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 För att alla inte har photoshop *smartass* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) sverige såklart eller england eller usa man ser download i texten outside enemy:Men man kan la ladda ner gimp eller mycket bättre än paint Redigerat 1 Mars 2006 av Master X-X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 det står inte sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 nemen ta då usa eller england Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 men man kan inte det står att man ska ladda om det igen ge oss alla saker varje steg är du snäll :lol: kostar photoskop om inte kan jag få sidan haha lura inte ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master X-X Skrivet 1 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 Exakt Guide Till Hur Man Laddar Ner Gimp 1.Gå in på själva sidan(www.gimp.org) 2.Sen tryck på Gimp for Windows I Vänstra Hörnet 3.Sen Tryck På Automated Installer 4.Sen tryck På download i den texten där 5.Sen kommer det tre olika grejer där och du Ska ladda ner den översta och den nedanför 6.Välj sen när du tryckt på Download Kent,UK (På den andra grejen också 7.Sen installera det Klart Det var väl inte så svårt Rayquasa_king:Photoshop kostar jättemycket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 tack jag tackar jag ska byta bild vilka i mitten och den högst uppe? :gitarr: hos mig när jag klickar på ett land så kommer det om jag kan inte ladda hem det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 2 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2006 för att göra finna bilder till andra :( :wacko: :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 jaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ironpichu Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 det undrar jag me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg